Kas juhtub vahel, et ununeb õigel päeval lemmikule kvaliteet toitu osta/tellida ja peate selle asendama millegagi kohalikust poest?
Iga loom võib olla tundlik järsu toidumuutuse suhtes, mistõttu on parem anda püsivalt üht ja sama talle sobivat toitu. Järsk toiduvahetus võib tekitada erinevaid reaktsioone alates toidust keeldumisest ja lõpetades raskematel juhtudel isegi allergia või tugevate seedehäiretega.
Et selliseid olukordi vältida pakume oma klientidele püsitellimuse võimalust.
Püsitellimus lühidalt ja selgelt:
- Vali PetSpot e-poest oma lemmiku toidu jm tarvikute valik ning lisa ostukorvi
- Ava ostukorv, vali püsitellimuse periood ja vaata missugust hinda saame pakkuda
- Vali tarneviis, mis kõige paremini sobib (küsi julgelt klienditeeninduselt abi)
- Kinnita oma soov püsitellimuse vormistamiseks ja vali makseviis
- Unusta oma lemmiku igakuise toiduvaru/tarvikute pärast muretsemine ja oota meie teavitust peatse tarne kohta!
Mis on püsitellimus?
Sisuliselt tähendab see seda, et Sa paned kokku isikliku valiku toodetest ja kogused, mida vajad iga kuu ja lisad need ostukorvi PetSpot poes. Valides seal ka püsitellimuse ajaperioodi muutub nähtavaks meie poolt pakutav soodustuse suurus. Püsitellimusse võib lisaks igapäevasele toidule lisada ka maiuseid, mänguasju või muid igakuiselt vaja minevaid hooldusvahendeid (kassiliiv, näriliste allapanu vm). Teil on võimalik koostada ühtne tellimus kõigile pere lemmikutele vajaminevaks vähendades Teie aja- ja närvikulu iga kuu kulutoodete hankimisele. Lisaks on võimalus jätta mõne toote valiku (maius, mänguasi vm) meie kätesse. Nii lisab paki saabumine ka veidi põnevust!
Kuidas toimub?
Püsitellimuse tegemisel paned Sa kokku ostukorvi, mida soovid tellida igakuiselt ja valid ostukorvis endale sobiliku püsitellimuse kestuse. Vastavalt valitud püsitellimuse perioodile on näha ka meie poolt pakutav soodustus. Tellimusele tuleb valida ka transpordiviis, aga sellest valikust täpsemalt allpool.
Kui nüüd ostukorvis kõik sobib, siis saab siirduda maksma. Valides maksmiseks Visa/Mastercard krediitkaardi ja nõustudes eelnevalt ostukorvis välja arvutatud kuutasudega ongi edaspidi Sinu lemmiku igakuine tellimus meie mure. Tasumine on automaatne ning Sa saad ühe aja oma kohustuste nimekirjast maha võtta!
Kui tasuda pangalingiga, siis tuleb edaspidi igakuine meeldetuletus ja arve, mille tasumist ootame enne tarnimist.
Püsitellimusele kehtiv soodustus kehtib Sulle ka teiste ostude puhul meie poes.
Juhin veel tähelepanu, et püsitellimuse sisu ja hind on kokku lepitud, aga kui soovite seal teha muudatusi, siis on see võimalik kogu lepinguperioodi jooksul vähemalt 14-päevase etteteatamisega enne järgmist makset.
Tarne
Hetkel saame pakkuda Itella Smartposti ja Omniva teenuseid pakiautomaatide ja ka nende kulleri kasutamisel. Mõlemate puhul on kaalupiiranguks 29kg paki kohta. Raskema tellimuse korral peame tegema mitmepaki tarne.
Lisaks on valikus ka meie enda kullerteenus, mida pakume kindlaksmääratud kuupäevadel järgmistes piirkondades:
* Tallinn/Harjumaa
* Tartu/Tartumaa
* Viljandi/Viljandimaa
* Pärnu/Pärnumaa
* Rakvere/Lääne-Virumaa
Tellimuse vormistamisel annad Sa teada, mis kuupäeviti, mis kellaaegadel ja mis aadressil Sa soovid oma tellimust kätte saada. Kui kuupäev jääb nädalavahetusele või riigipühale, siis tarnime selle Sulle hiljemalt eelneval tööpäeval või vastavalt meie transpordi veograafikule enne tarneaega. Enne kokkulepitud tarne päeva võtame Sinuga veel ühendust, et kinnitada tarne toimumist või saate omalt poolt pakkuda sobivama aja tellimuse kättesaamiseks.
Jäta selle tähtsa ostu meelespidamine meile ja Su lemmik on alati varustatud talle sobiliku toiduga!
Püsitellimuse vormistamise küsimuste või sooviga palume pöörduda meie poole meilil info@petspot.ee või helistades klienditeenindusele telefonil 60 205 60.